Perdim-me entre as brêtemas do coraçom e as árvores da razom...

¿Censura?

Bueno, lo primero decir que no estaba seguro de subir esto o seguir esperando a que se me enviara una respuesta, pero bueno he decidido publicarlo, si he de retractarme lo haré, sin problema.

El hecho es que aprovechando esto de las nuevas tecnología me he perdido por los blogs hasta el blog del señor ministro José Blanco donde he realizado el siguiente comentario:

"O primeiro presentarme, meu nome é Luis e son un estudande de Galiza, a túa terra, e tenho unha pregunta para vostede que agardo me responda, bem neste blogue bem mediante un email privado, isso tanto me ten, máis rógolle que me responda.

Para poder contestar a minha pregunta deberá lembrar incluso máis lonxe dos anos de universidade cando cursaba medicina en Santiago de Compostela, onde compartiu clase con meus pais.

Recorde se pode cando tinha sobre 14 anos. Naquel tempo de cambio, de transición, de ilusión e esperanzas viviron varios feitos importates. Porque foi mais ou menos nesse momento cado ETA lle deu un golpe horizontal o franquismo, comprende?

Non sei se lembra como toda a esquerda, brindou a saúde dos etarras e cantou isso de “voou voou” Refirome o Carrero Blanco por se aínda non se dera conta.

Entón agora que xa sabe de que falo, a pregunta é a seguinte, e tenha en conta a resistencia francesa, a italiana, a polaca a española etc durante a II Guerra Mundial e na Civil. ¿Está a loita armada xustificada como medio para acadar unha conquista política? ¿É o Reino de España unha democracia real?

Perdoe que ao final foran dúas preguntas pero xa sabe o que pasa cando un se da conta de por onde pode evadir responder alguén que curtido nesto da política pode empregar mil trampas dialécticas, incluso sem incurrir en demagoxia.

Despidome atentamente dende a colonia de Galiza. Un saúdo cordial e agardo a súa sincera resposta.
Saúde e República!"

El enlace al artículo del blog del señor José Blanco es: http://www.elcuadernodepepeblanco.com/?p=112&cpage=3#comments

Mi comentario en la web:


3 comentarios:

Adrião Morão dijo...

Meu amigo, polo menos a tua entrada não figura onde deveria. Mas claro, eu não o podo ver porque não o escrevim, assim que também poderia ser que continuasse a estar pendente de moderação. Responde tu a esta pergunta.

L. Celeiro dijo...

Si continua a espera de moderación pero se miras a fecha do meu comentario e mais as dos ultimos que entraron no blogue podes ver que ou se olvidou ou non pensa permitir a súa publicación.

Espero equivocarme e que tenha que rectificar esta publicación.

A do outro lado da xanela dijo...

de verdade pensas que che vai contestar?

Dubídoo...